Du kan trots allt vara min granne

Igår kväll kunde jag omöjligt sova, det blir lätt så när man börjar tänka på hur få nätter man har kvar i sängen där man spenderat tusentals nätter. Hur som helst funderade jag, mellan all skolstartsnervositet, på den här bloggen. Nu har jag inte särskilt många läsare så det är inget troligt scenario, men tänk om någon jag känner helt plötsligt säger till mig "du jag har läst en blogg som jag tycker är lite underhållande, ienstudentshuvud, handlar om en brud som bloggar anonymt om sitt liv som student". Vad fan skulle jag säga då? Och ännu värre om personen lägger till; "jag tycker faktiskt det har en del likheter med ditt liv". Skulle jag kunna hålla masken? Antagligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0