På måndag flyttar jag

Nu har jag börjat längta efter flytten. Sedan tidigare längtar jag som bekant efter att handla mat till mig själv, men nu har även en liten längtan efter studentlivet smugit sig på. Jag är fortfarande skitnervös och aprädd för första perioden och rädd för vad folk ska tycka om jag väljer att inte dricka sprit hela tiden.

Jag blir lätt illamående vid tanken på adressändring som ska göras, hemförsäkring som ska fixas, kåravgift som ska betalas, viktiga papper som ska hållas koll på, studiematerial som ska införskaffas och jag undrar vad i hela världen som är lämplig klädsel på en "sittning".

Men jag har förstått att mina känslor är rätt normala och att det oftast löser sig om man bara ger det lite tid. Håll tummarna för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0