På tal om att jag är äcklig

Skrev tidigare om att jag ätit godis från Coop Forums golv. Det är fan inte det värsta jag gör. Här kommer mina bekännelser.

Jag...
...struntar emellanåt i toapappret när jag bara har kissat
...tvättar långt ifrån alltid händerna efter toalettbesök (Herr A har dock kommit på mig, tack vare sin eminenta hörsel, mycket pinsamt, så jag väljer att dementera i härdigt. Vill också säga till mitt försvar att jag alltid använder både tvål och vatten när jag bajsat)
...pillar ganska mycket i mina trosor så fort ingen är i närheten
...gillar att lukta på fingararna som tagit en svängom i ovan nämnda trosor, jag tycker helt enkelt att det luktar gott
...petar i nästan
...äter snorgubbarna

Och så kissar jag i duschen, men det skäms jag inte för. Eller, jag skulle inte erkänna det inför folk, men jag tycker faktiskt inte att det är särskilt äckligt. I alla fall inte om man är själv hemma i sin egen dusch. Får dock medge att det händer att jag kissar i duschen på gymmet, dock inte när andra ser.


Kommentarer
Postat av: Sussi

haha, det var bekännelser det .. :p Kul att någon i det här landet vågar erkänna!

2008-08-03 @ 11:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0