På tisdag fyller jag 82



Hmm..rubriken kanske är en lite lögn. Sanningen är väl att man får dra av sisådär 60 år för att få fram min rätta ålder. Jag blir dock allt mer övertygad om att min kropp är 82, den måste ha varit begagnad när jag fick den. Jag är nämnligen så sjukt stel. Märker det när jag gå och tränar, medelålderskvinnor med 30 kilos övervikt är smidigare än vad jag är! Vilket i och för sig inte är så svårt eftersom jag inte kan sitta på marken med raka ben (gör alldeles för ont i baksidan på låren).

Hur ska det bli när jag blir 82 på riktigt?

Kommentarer
Postat av: Dilek Isabelle

älskar söta gummor!!!! :) så roliga

2008-08-22 @ 22:09:45
URL: http://izmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0