Svettmarinerade trosor

Okej, nu har jag börjat gräva långt in i garderoben och för en gångs skull blir jag nästan äcklad av mig själv.

För två år sedan när jag fyllde år fick jag en ny träningsväska. Inte förrens idag insåg jag att den gamla träningsväskan låg kvar i garderoben. Inte nog med det, i det låg mina gamla svettiga underkläder som alltså legat där i drygt två år. Hur fräscht är det på en skala? Samtidigt blev jag lite glad för det var fina underkläder som jag gärna vill använda igen, ska bara tvätta de först. Så nu ligger de i tvättkön och väntar på att återfå svunna tiders väldoft.

Hittade såklart även gamla menstrosor, varför kan man undra, men det har jag redan förklarat här. Dessutom hittade jag trosor som inte var mensiga, utan som jag bara låtit ett gammalt brunfläckigt trosskydd sitta kvar i. Hur tänker jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0